Peribadi

30jalanf3.blogspot.com
No 30 Jalan F3
Blog ini menghuraikan tentang diri, family, kawan2 dan perniagaan saya

aboutagirl-belle.blogspot.com
LA.DIVA.LA.BELLE
aku ini DIVA bukan Bimbo.
the cooky wacky gal on da' blog!

adiewaridi.blogspot.com
The AdieWaridi Blog - up close & personal
Kisah perjalanan hidup saya sebagai nsan biasa, perancang perkahwinan, pereka tata rias fesyen dan juga pelukis

afif-san.blogspot.com
semua tentang kehidupan saya...

azlanbingka.blogspot.com
Bingkisan dari aku...

baikiminda.blogspot.com
Pena Maya
Ianya Bukan Tentang Betul Atau Salah , Sebaliknya , Tentang Perjuangan Menyatakan Pendapat Secara Jujur

bjue.blogspot.com
B'jue Corner
Macam2 ada. Kesihatan, Pendidikan, Hiburan dan Teknologi.

blog.is150.net
Pemikiran is150
apa-apa yang terlintas di dalam alam siber....

dalamhatiadataman.blogspot.com
isi hati
selamat datang....mari berkongsi kisah peribadi...

deliciouslyazfarul.blogspot.com
kehidupanku yang sedap..
cinta. bab. penafian. ketahuan. tulis. salah. dunia. sedap. aku.

duakalifikir.blogspot.com
Dua Kali Fikir
Blog ini adalah diari atau bebelan aku pasal apa saja yang aku ternampak atau terdengar atau terbaca atau terjumpa atau terbuat setiap hari. lalu.. aku cuba memahami maknanya setelah bila 2 kali fikir! cewah!

htkristal.blogspot.com
Kehidupanku
Sekadar berkongsi cerita dan hasil pemikiran peribadi sendiri...

iidyll.blogspot.com
iidyll iceness
juz read.....

jejariaccess.com/blog
JEJARIACCESS
Aku dan info di hujung jari.

jiwakacak.blogspot.com
Unregister syndicate
Dapatkan tips berguna dalam menjana pendapatan online

kimiadanaku.blogspot.com
Kimiadanaku
aku fikir aku tulis aku kongsi.....

kukonyu.blogspot.com
Aku dan aku..

menteil.net
Eksperimentasi minda celaru
catatan mengekspotasi minda yang bisa celaru

mpejal.blogspot.com
nothing to blog - my personal blog


ombaksenja.blogspot.com
Transgenesis: Blog novelis Amir Husaini
Blog mengenai aktiviti penulisan novelis fiksyen sains Amir Husaini.

pu3shidah.blogspot.com
Pu3shidah's blog
Blog saya merupakan kehidupan peribadi saya.Apa yang berlaku dalam diri saya seharian akan saya abadikan ke dalam blog ini.Apa jua luahan perasaan saya akan saya curahkan di sini.

sitinurhudahusna.blogspot.com
Di Sebalik 'SitiNurhudahusna'
Cahaya...
Petunjuk...
Yang Baik...
Baik ke? Baik la sangat...

smskey.blogspot.com
Perkongsian fikiran dan pengalaman Ahmad Zaki
Blog ini mengandungi luahan pemikiran saya ( Ahmad Zaki ), mengenai pengalaman yang saya tempuhi dan penghuraian mengenai sesuatu isu atau peristiwa yang berlaku di dalam serta di luar Malaysia.

speedrider.org
Speedrider Networks
semua yang dilalui dalam hidup