Agama

aminbasri.blogspot.com
Perkongsian Pintar Perkhidmatan Bimbingan & Psikologi

bicaraummah.blogspot.com
BICARA UMMAH
MEMBICARAKAN SOAL POLITIK MALAYSIA KHUSUSNYA PERJUANGAN MEMBELA DAN MEMPERTAHANKAN AGAMA DAN BANGSA

fikrahmuslim.blogspot.com
FIKRAH MUSLIM
MEMBICARAKAN PEMIKIRAN MUSLIM

jawan.myportal.my
Perancangan Kewangan Islam
Menyediakan satu panduan mudah bagaimana untuk memahami konsep & kepentingan pengurusan kewangan yang sistematik dan efektif melalui sistem takaful kepada anda dan keluarga.

myfaisalonline.blogspot.com
Blog ini mencoretkan isu-isu yang berkaitan dakwah dan pemikiran Islam semasa. Ia merupakan coretan sebuah perjalanan dalam mencari keredoan Allah.

oblind.blogspot.com
Aku dan Sesuatu
Blog peribadi "Aku" sebagai pengantara. Huraian seni dalam diri serta hidup.

paradoxemoninnilai.blogspot.com
renung-renungkan dan selamat beramal...
mari berpesan-pesannnn.......

sejarahmuhammad.co.cc
Cerita sejarah Nabi Muhammad sepanjang kehidupan Baginda. Selawat ke atas Nya.

si-kacamatahitam.blogspot.com
Tajuk kali ini lebih ke arah peribadi iaitu tentang perjalanan dalam hidup saya.Saya kadang-kadang juga banyak terjerumus dalam langkah-langkah yang tidak efektif dan berkesan.Boleh baca selanjutnya di blog saya

surirumahtangga.blogspot.com
Surirumah Efektif
Blog ini merupakan himpunan pandangan peribadi saya tentang kerjaya pengurus rumahtangga dari pandangan Islam.

teguhperkasa.blogspot.com
Teguh Perkasa
Blog ini untuk aku terjemahkan buah fikiran aku sendiri tentang motivasi, jenama, kehidupan ku dan apa apa aje yang aku terfikir...

ustazroslidhoby.blogspot.com
Ustaz Rosli Dhoby
Jana Hidup Beragama

zulyunus.com
Motivasi Pemuda
Inspirasi Menuju Ilahi.